.

.
.

петак, 18. март 2011.

Posle četiri decenije

Kada sam posle četiri decenije pronašao svoje stare 3D snimke , nisam ni  znao dokle se u svetu stiglo u toj staroj fotografskoj delatnosti koja je meni bila interesantna daleke 1970. Nove tehnologije doprinele su da 3D fotografija  postane NEŠTO  VIŠE  od nekadašnje zabave.U Šapcu je ona decenijama bila nepoznanica , shvatio sam - da treba da nastavim rad sa 3D ali sada sa novim i daleko VEĆIM  MOGUĆNOSTIMA  nego ranije. Internet - neiscrpni izvor znanja i informacija , pomogao mi je da za 4 dana nadoknadim 4 decenije pauze. Prikupio sam brojne informacije, 3D programe , uradio stotine stereoskopskih snimaka Šapca ali vreme se nemože nadoknaditi. Sada idem ,,utabanim ,, stazama kojima sam snimao 2D fotografije, poznanicima prikazujem STEREO snimke , pratim njihove pozitivne  reakcije, odnosno čuđenje - šta se sve vidi na 3D fotografijama. Svima je to PRVI  PUT  da osete dubunu , odnosno treću dimenziju fotografije. Mnogi su čuli ili gledali 3D filmove , 3D fotografija bila  im je nepoznata i tako ja sada snimam, delim 3D naočare i promovišem 3D fotografiju.

Нема коментара:

Постави коментар